Sunday, August 31, 2008

Pertemuan Keluarga menjelang Ramadhan

Bergambar ramai di depan kedai Che' M

Arul dan anak, Batrisya


Assalamualaikum,
Hari kemerdekaan 31 Ogos 2008 kebetulan jatuh sehari sebelum bulan Ramadhan al Mubaraq. Alhamdulillah kami telah berhimpun dengan keluarga di kedai Che M.
Yang hadir ialah keluarga Che' M, Kak Nazeha, (anak-anak, Ayil dan Yana), Bang Mat dan Kak Yah, Kak Jun, Azwan, aishah dan anak-anak mereka (Bang Long, Dekna dan Syapiq) Kak Nab, Arul, Isma dan anak mereka (Alia dan Batrisya), Kak Endon dan Abg Hassan serta anak mereka Nana, Pak Uteh, Mak Uteh, Azwa dan Baby . (Abg Tah dan Kak Chah telah pulang lebih awal sebelum kami sampai)
Muga-muga pertemuan keluarga ini akan dirahmati Allah menjelang kedatangan bulan Ramadhan yang penuh keberkatan ini.
Esoknya kak Jun, Azwan dan anak-anak serta kami sempat berziarah ke kubur keluarga di Sri Gading. Kami panjatkan doa mudah-mudahan arwah ibu dan ayah, arwah abang A dan arwah abg Izul dan sanak saudara yang telah mendahului kita berada dalam cucuran rahmat Allah. Semuga ziarah merapatkan silaturrahim dan pahala sadaqah anak-cucu berpanjangan pahalanya kepada arwah semua. Semuga Allah menghimpunkan kita semua pada hari yang tidak ada keraguan tentang itu iaitu hari akhirat di dalam syurga Allah yang kekal abadi.
Pak su dan Mak su

0 comments:

 

Lambaian-Islah. Powered By Blogger © 2009 Bombeli | Theme Design: ooruc