Tuesday, September 2, 2008

Farras Hibban minal Aceh

Farras Hibban yang pandai bergaya di depan camera

Bersama ibu (ukth Yuki) dan ayah (ust Iqbal)


Bergambar bersama umi Zuraidah dan sis Hidayah

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah, pada 3 Ogos 2008 yang lalu kami telah berkesempatan menziarahi anakanda Farras Hibban dari Aceh yang sedang mendapatkan rawatan chemotherathy di HUKM. Farras sekeluarga menginap di rumah Ronald Mc Donald di situ (banyak juga sumbangan Mc Donald eh, w/pun kami mmg boikot produk nya demi menyatakan solidariti kami kpd umat Islam Palestin)

Anakanda Farras sangat gembira dgn kedatangan kami, pandai sungguh bergaya di hadapan kamera. Kecil-kecil pun sudah didedahkan dgn perjuangan Palestin di mana dia akan menjerit Hamas! Allah Akbar sambil mengangkat kedua belah tangannya.

Sebelum pulang, Farras minta pusing-pusing naik mobil. Sempat juga lah umi melayan karenahnya sebentar. Semoga Farras sihat dan sejahtera menjalani rawatan, dan moga Allah kurniakan kesabaran yang tinggi buat ibu ayahnya.

Itulah sedikit perkongsian umi (yang baru nak mula jadi blogger he he). Sesi ziarah ini adalah anjuran Wanita JIM Daerah Hulu Langat demi membantu meringankan sedikit kesusahan sahabat kita dari Aceh ini.

jzkk, ummu qayyim


0 comments:

 

Lambaian-Islah. Powered By Blogger © 2009 Bombeli | Theme Design: ooruc