Monday, September 8, 2008

KSPPJ Zon Tengah 16 Julai 2008

Training dengan Coach Lokman - baru nak belajar rules bola baling???
Sesi latihan menegang urat dengan anak-anak SMI Al-Amin Bangi....baru tau ek makcik-makcik ni terrer juga
Kontingen Wanita JIM Sgor dan JIM KL semasa sesi pembukaan
Team WJ Sgor- Naib Johan Bola Baling KSPPJ Zon Tengah 2008
Assalamualaikum wbt
Sebabkan abi ternanti-nanti kan posting mengenai KSPPJ ni, Umi coretkan juga lah sedikit walaupun sudah tinggal kenangan manis....tapi sakit pinggang nya masih lagi.
Wanita JIM Hulu Langat telah diamanahkan untuk menyediakan satu pasukan Bola Baling kategori senior untuk mewakili Selangor pada Kejohanan Sukan Piala Presiden JIM (KSPPJ) peringkat Zon Tengah pada 16 Julai 2008 yang lalu di Pusat latihan Pos, Bangi. Alhamdulillah kempen punya kempen dapat jugalah mengumpulkan 8 org: Nani, Lina, Bush, k.Siti, k.Ton Ghani, k.Anhar, Umi dengan mendapat bimbingan istimewa dari anakanda Coach Lokman Rosli.
Selain drpd tu, adalah beberapa orang lagi pemain impot dari daerah lain k.Salmi, k.Yan dan k.Wan. Haaaa, dah dpt 11 nama, daftar je dulu taklah nanti ada negeri yang menang tanpa bertanding....
Terima kasih kepada anak-anak Al-Amin yang sudi buat sesi latihan dengan kami. Kami score 2 gol pada separuh masa pertama. Pada separuh masa kedua, anak-anak tu dah tau kelemahan kami, depa pun dapat score 2, tambahan makcik dah pancit...Final score 2-2, not bad juga kan.
Pada hari yang dinanti-nanti kan, turunlah pasukan kami dengan uniform merah yang direka khas. Pencabar utama WJIM Kuala Lumpur. Hebat orang KL ni...tak terkejar. Teruk goalie kena asak. Lepas satu cubaan ke satu cubaan berjaya Umi tepis. Tak kiralah pakai tangan mahupun kaki. Anak-anak remaja lelaki (yang sedang menunggu giliran nak main futsal) siap nak minta autograf penjaga gol lagi!!!! Ha ha Qayyim, that's where your parkour traits came from...
Dipendekkan cerita, WJ Sgor kalah 7-4. So, kami berjaya menjadi Naib Johan Bola Baling KSPPJ Zon Tengah 2008, kalah kpd WJ KL. Semuanya itu menjadi kenangan indah merapatkan ukhuwah dalam kalangan warga JIM.
tu dulu, Umi

0 comments:

 

Lambaian-Islah. Powered By Blogger © 2009 Bombeli | Theme Design: ooruc