Friday, February 13, 2009

Ziarah Cucu Baru di Muar

Ha ha sempat juga Tokcu bermanja dengan Fadwa yang dah semakin bijak nampaknya
Ultraman Tiga melayan anak-anak buah....


Tokcu dengan cucunda Sumayyah (buutuk tokcu) dan abang Ukasyah


Sempat bergambar di tebing Venice Muar



Talhah temankan nenek endon siang sayur



Tok Abu dengan cucunda kesayangan menggayakan baju Palestin

Pada 25 hb Januari, kami sekeluarga berkesempatan balik ke Muar untuk menziarahi cucu baru cik aton dan abang hasan, anakanda keempat huda dan ust mahmood. Alhamdulillah, cucu lelaki yang baru seminggu lahir diberi nama Ikrimah. Moga Ikrimah akan membesar dengan mewarisi perjuangan umi dan abinya.

Sempat juga kami mempromosi barangan jualan Palestin PACE/JIM yang dibawa bersama. Tengoklah gambar-gambar tu dari atok sampai ke cucunda bergambar dengan baju Bebaskan Palestin. Selepas minum petang, sempat juga abi buat strip-down TOPS (Training for Palestine Speakers) untuk Ustaz Mahmood yang akan berceramah di Kampung Lenga (kampung angkat JIM Muar, selepas dari peristiwa banjir besar di Johor pada awal 2008). Turut hadir Cikgu abdullah, YDP JIM Muar dan sdra Anuar dari JIM Muar.

Kami juga ingin ambil kesempatan ini untuk mendoakan buat abang hassan yang akan menjalani pembedahan tulang belakang pada 19 feb 2009 ini di HKL. Semoga semuanya berjalan lancar, dipermudahkan allah swt dan moga abang hassan akan kembali pulih seperti sedia kala dalamasa yang singkat.

Umi.

0 comments:

 

Lambaian-Islah. Powered By Blogger © 2009 Bombeli | Theme Design: ooruc