Monday, April 20, 2009

Buku baru - AIR MATA GAZA sudah terbit




Assalamualaikum,
Alhamdulillah, buku yang berjudul 'Air Mata Gaza' terbitan JIMedia telah terbit. Buku ini menggabungkan tulisan Ust. Mazslee Malek, Ir Megat Syarifuddin dan Dr Hafidzi Mohd Noor. Buku ini mengulas tentang serangan biadab Israel ke atas Gaza bermula akhir Disember 2008 sehingga 23 Januari 2009.

Buku ini boleh didapati di Pameran Buku yang sedang berlangsung kini di PWTC. Kunjungi gerai JIMedia untuk mendapatkan buku ini. Kunjungi Booth JIMedia di L2 & L3 Depan Pintu Masuk Utama KLIBF'09.KL INTERNATIONAL BOOK FAIR 2009. Harga hanya RM10.

Dr Hafidzi Mohd Noor

3 comments:

Fatin Ismail said...

salam dr hafidzi,

saya dah banyak kali cuba contact dr,tapi x dapat..macam mana sy nak dapatkan buku ni?sy berada di UK sekarang dan akan pulang 14 june.nak beli dalam kuantiti yang banyak,utk dijual di sewaktu mengadakan program palestine di Kolej Yayasan UEM,Lembah Beringin..dan kalo market hebat,nak jual di UK juga..

terima kasih

Dr Hafidzi Mohd Noor said...

Assalamualaikum,

boleh hubungi JIM media, Wan Zukri. no beliau 0123203434 atau e-mail wmzukri@readnetwork.com

jzkk
HMN

Fatin Ismail said...

terima kasih atas maklumat itu. regarding the program,sy nak jemput Dr. Hafidzi utk memberi ceramah sbnarnya tentang palestine. Modul dah ada dan boleh dibaiki lagi ikut kesesuaian jika Dr Hafidzi berminat.Details program
tempat:Kolej Yayasan UEM,lembah Beringin
Tarikh:7 August 09,around 8-11 pm
ni email saya,kalo Dr.Hafidzi,sudi.nurfatinabihah@yahoo.com

jzkk

 

Lambaian-Islah. Powered By Blogger © 2009 Bombeli | Theme Design: ooruc