Thursday, July 14, 2011

Bersama Wakil Wafrah - jalinan kerjasama Aqsa Syarif menaja keluarga miskin Palestin di radio IKIM 14 Julai 9.40 pagi

Kuala Lumpur, 14 Julai 2011 - Aqsa Syarif Berhad telah diberi peluang untuk meng...isi slot Resolusi di radio IKIMfm pada 9.40 pagi tadi. Turut diundang ialah wakil-wakil dari The Welfare Association for Palestinian and Lebanese Families (WAFRAH) iaitu badan bukan kerajaan yang bekerjasama dengan Aqsa Syarif Berhad bagi projek penajaan keluarga miskin Palestin.

Aqsa Syarif Berhad diwakili Pengerusi, Dr Hafidzi Mohd Noor manakala WAFRAH diwakili Encik Wissam Taha selaku Timbalan Pengurus Besar merangkap Pengurus Pembangunan Sumber dan Encik Malek Barghout dari Unit Perhubungan Awam.

Slot yang ke udara selama 20 minit ini difokuskan kepada perbincangan mengenai situasi keluarga miskin Palestin di Gaza dan kem-kem pelarian Palestin di Lubnan serta cara-cara membantu mereka melalui WAFRAH dengan kerjasama Aqsa Syarif Berhad.

Turut hadir ialah Pengurus Besar Aqsa Syarif Berhad, Encik Muhamad Munawer Ismail. Sebelum meninggalkan konti IKIMfm, pihak Aqsa Syarif dan WAFRAH sempat bergambar dengan Pengarah Radio IKIMfm, En. Nik Roskiman dan penyampai-penyampai radio yang terlibat.

Aqsa Syarif Berhad mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak IKIMfm atas peluang yang diberikan ini.
See More

0 comments:

 

Lambaian-Islah. Powered By Blogger © 2009 Bombeli | Theme Design: ooruc