Tuesday, January 27, 2009

Bersama Mu Palestin di Surau Bangi Perdana

Umi dan Abi bergambar dengan Hajar, Rose dan kawan-kawan di bahagian Pameran Palestin

Mesej dan doa yang diabadikan oleh penduduk sekitar Surau Bangi Perdana


Banner yang dipasang di jalan masuk ke Bangi Perdana mengiklankan program tersebut


Atok Hafiz bergambar dengan Sumayyah dan Hafsa anak Akh Fakrul Anuar dan Dr Rohaida. Pess! Pess! (Peace) kata Sumayyah...

Alhamdulillah selesai sudah kempen Bersatu Untuk Palestin di Surau Bangi Perdana pada 24 Jan 2009 yang lalu. Pada hari yang sama, satu lagi pelancaran kempen "Save Gaza" anjuran Persatuan Penduduk Bandar Baru Bangi dengan gabungan 20 NGO (termasuk JIM) telah diadakan di Kompleks PKNS BBBangi.
Syukurlah program telah dapat diadakan dengan jayanya. Adik-adik dari Karisma DHL banyak membantu menyediakan bahan-bahan pameran mengenai JIM. Semoga apa yang dipamerkan dapat menjadi modal dakwah tentang bagaimana JIM boleh berperanan dalam masyarakat.
Umi dan bibik Masyitah juga mengambil peluang menjual barangan Palestin berupa tabung, buttons, T-shirt dan mafla sebagai sebahagian dari bahan kempen untuk menaikkan lagi kesedaran masyarakat terhadap kewajiban membebaskan bumi Palestin.

Sementara menunggu Umi dan bibik berkemas, Abi ambil peluang bergambar dengan Sumayyah dan Hafsa. Cute betul Sumayyah tu.....Semoga sentiasa menjadi penyejuk mata ummi dan abahnya dan yang menumpang semangkok juga Atok Hafiznya....
Ummi, 27 Jan 2008

0 comments:

 

Lambaian-Islah. Powered By Blogger © 2009 Bombeli | Theme Design: ooruc